tisdag 31 mars 2009

inte alls på g

jaha.
Igen....

nu ska jag berätta vad som hände i helgen.

Freda åkte vi till Hilla å elda å hoppa å hadde oss, de va kallt inne men de blev jättevarmt till natten. Vi har ett bra hus på de vise.
Vi åt lite chips å så med Camilla Simon å Arvid, sen så åkte vi ut å åkte skoter på lördan. De va inge fint väder men ut skulle vi, vi skulle ut med saltsten å sen åkte vi på Holmvattne. Bara för att jag inte vare där nångång, tur vi elda annars har vi nog vare några tår å fingrar å jag en näsa mindre. De va kallt men vi hadde mysigt ändå.
Ja har inte åkt så mycke skoter i Hilla så jag hadde ingen aning om vart jag va, mycke konstiga vägar åkte vi men de e ju kul. Å Simon e ju van å köra där så de va ju ingen fara å inte veta vart jag va.
Middan åt vi hos CSA, blev tok mätt.
Sen hadde vi jord timme å släckte lyse. Vi hadde mysigt värre faktist.
Söndan så hadde jag nackbänna så jag va helt slut, så de blev titta på tv för mej. Skidskytte!!

ja åsså skotern då. Pappa har ju inte Lynxen längre då mattan e sönder, så han körde Trappern åt kikki å mej. hihi
På Holmvattne ser dom att bakre lagret e helt slut. OJ!!!!
S kör alla lätta vägar han kan hitta så de ska va lätt å hämta om den inte går å köra ända hem. Men de gick.
Så nu har pappa å S fixat skotern, bytt: alla lager, en kudde till motorn, vajeratorngrejer som jag inte riktigt vet vad, vajerator rem, startsnöre. Åssså e de nåt som dom inte byter men som borde bytas men som nog håller påsken ut. Undrar om de blev rätt de där, jag tror de.
Va iallafall till Storåbränna å handla grejer idag, hihi, de va kuligt. Men dom hadde bara dom fått leta lite.
Å jag hitta en mössa!!!!
En likadan som S å C har, men va skön den e å ha.

Sen blev jag lite sen till dansen, men de gjorde inge för jag hadde ingen som helst lust å dansa, inte haft de på hela dan.
Ont i nacken har ju gått över men hadde ändå ingen lust.
Så....flåt!!!!men jag hadde verkligen ingen lust å dansa lindy. Å inte ballroom heller, så nu sitter jag i soffan å vill inte de heller å ville inte skriva på datorn heller men....
Ja de kanske märks på de jag skrive. Inte bra men men. Ni har ju fått veta vad som hänt mej senaste dagarna iallafall.

Imorn ska jag till staden en sväng. Ska nog titta på kamra, vill känna å klämma lite å se vad som känns bra.
Sen ska vi visst bugga, hoppas de känns bättre med viljan imorn.

Kramar

1 kommentar:

camilla sa...

Tack för sällskapet i helgen och igår! :)