tisdag 3 mars 2009

magsjuka?

Idag e ingen bra dag, fast kanske ändå bättre än igår.

Inatt vaknade jag 4. Å mådde pyton!!
Jag va upp å försökte spy för jag ville verkligen de, de borde ha komme en massa om jag bara haft nåt att spy av. Hadde sådär spysymtom så jag trodde inte att jag skulle hinna på toa. Men inte spydde jag nåt mera än lite slem, va jobbit de e...!!!!
Inte blev jag bättre heller. Låg å svettades å hadde ont i magen å kunde inte göra nåt. Jag va tvungen å frysa för att jag skulle må bättre i magen.

Nu har jag iallafall fått imej lite, å jag har bestämt mej för spagetti till midda. Tror att jag kan få i mej lite av de iallafall.

Jag hoppas att de inte e magsjuka för så har jag väl smitta Arvid Simon å Camilla, å de hoppas jag inte jag gjort, hellre då att jag äte någe som inte va bra för mej men....jag e rädd att de e nån släng av magis. ATTANS
Systeryster e iallafall inte sjuk å inte familjen heller så...de e ju bra.

Men toaetten har ju lärt känna mej inatt iallafall, om han inte gjorde de innan?!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch!! Hoppas verkligen inte att de e Magsjuka!!! / Blääää