onsdag 25 mars 2009

yesterday

all my trouble seems(?) so far away.
Eller nåt sånt. Kan inte stava på engelska.

Iallafall så har jag ont i benen sen igår kväll. På utsidan av låren, men bara en bit, en oval bit. Fattar inte men så är det.
Vi dansade JIVE, å lärde oss en ny tur där. De va kul, inte för att jag tycker de e tråkigt å dansa de jag redan kan, man kan ju utveckla sej mycke men, de e ju kul å lära sej nytt.
Jag dansade kille nästan hela kvällen på jiven, de va lite smått spännande, men de gick hur bra som helst. Bara jag slutade tänka.
Tror man gör de felet ofta när man dansar, man tänker för mycke!!

Sen va de lindy träning. ojojojojojojojoj
Men de gick väl hyfsat. Men jag håller i mej som en tok när de e hopp å kast dags. Men jag lär mej väl att lita på mina danskamrater.
Jamena, dom e ju stark å så å jag e lätt å jag kan om jag vill.
Men de e dedär å släppa taget å våga. VÅGA!!!!!
Nu e de inte så farligt som de låter, men jag har min lilla (stora) spärr som gör att jag vill va på backen.

annars:
Inatt va de kallt.
-14 när jag va upp halv 7 imorse.

Fått tillbaka symaskinen JIPPIEEEE
Så nu skulle jag bara villa ha tyget som hänger i Björkvattnet här. Jag har en massa annat som ska sys så jag har de jag gör om jag bara sätter den sidan till.
De första jag måste! göra är å byta gardiner i v-rummet. Har julgardinerna uppe än, inte bra inte bra.
Men svårt å få till å stryka dom när katterna vill busa med tyget.

Köpte nya träningsbyxer igår. Storlek 36, å dom va nästan för stora. Men mjuka å sköna.
Jag köpte oxå ett linne, hur fint som helst å jag triva i de, undrar om de finns i fler färger?

Fick iallafall ihop mer än 10tusen steg, så jag e nöjd. Ska göra om bedriften idag.
Dansa dansa dansa.......
Fast nu har jag bara 2880, å klockan e tre, men men får väl dansa som en tok så ska de nog gå bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha det e väl bara gå o kik om de finns nå andra färger!!