onsdag 18 mars 2009

buggonsda, bara träning

Å de va kul de.
Va inte så många där men kul kan man ju ha ändå.
Å vi dansa foxtrot oxå.
Å jag fick dansa med jätteduktiga _ _ _ _ _ _
De e sååååå kul.
Synd att de va lite lite killar, men dom vi har, å som va där ikväll, e ju jätteduktiga!

Jag fick inte till så många steg men tror jag fått ihop en 5tusen så jag får väl va nöjd, kanske får till flera imorn. Måste jobba på de.
Kanske kan stå å gå när jag borstar tänderna. hihi

Annars har jag äntligen möblerat om, flyttade bokhyllan till där byrån stått å byrån hamna breve sängen. Mycke plats blev de, jag tror de blir bra. Undrar om katterna kommer att ligga på byrån nu. Å jag som vill ha grejer på den, men får väl göra plats i bokhyllan då, för de e ju dumt om katterna leker med smyckena.

Så nu får vi se hur de blir, å jag hoppas på fler steg imorn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta en promenad på en halvtimme mitt på dagen i solskenet, borde bli ca 3000steg. /Syster

Anonym sa...

Önskar jag kunde bli lika bra som _ _ _ _ _ _ // petter

p.s som du ser har jag hittat din blogg btw ;)