måndag 9 mars 2009

hmm hmm hmmm

Ghaaaaa.
Ville lägga in bilder men hitta inte åt kabeln.
Jag som vare dukti å tage kort å komme på vad jag ska skriva om dom.
Men....nån som e synsk så dom ser vart jag har kabeln?

Annars har jag mensförvärknackonta. Har ont när jag sitter står går men som tur e inte om jag kan slappna av å ligga. Får jag ju göra de jag gillar bäst, sova å mysa i min mysgoa säng, å ha krrrrrrr låtande katter hos en.
Mjau va mysigt.

De finns inge å göra när man har ont i nacken å pappa ligger å sover titt som tätt så då gör jag oxå de. Borde ta hand om tvätten, både tvättad å otvättad.
Har ju vare sådär skrytomsejsjälv duktig. Har tvättat två av mina kuddar idag. Fick för mej att dom skulle tvättas, hoppas bara att dom inte blev alltför förstörda, de e svårt å tvätta kuddar å få dom i samma form igen. hur göra. Borde tvätta dom andra kuddarna oxå, men dom har jag ju under huvudet så.....
Tittar på the doctors på 4an just nu å dom sa nyss att man ska byta kudde en gång om år!
OJ!
Räcker de inte med å tvätta dom nångång i mellanåt?
Jag som kände nej så duktig när jag kom på att dom skulle i tvätten åsså får man höra nå sånt. ojojoj

Nåt mera man borde göra flera gången? (nej johan inte de!!! tänk inte ens påt)

Inga kommentarer: