måndag 23 mars 2009

glömde de jag

Glömska Annica.
Ja de e jag de, men jag försto att jag skulle glömma när jag gjorde som jag gjorde.

Jag har köpt tyg, till förkläden, vad tror ni jag gör. Tar med dom till Björkis!!! Varför, jo för jag orkar inte bära in dom i lägenheten, men jag bär in dom i huset och hänger upp påsen på en krok!!!!
Idiot Annica.
Nu hänger påsen där å jag kan inte sy.

Attas pannkaka

Å jag vill sy.....fast jag bara har gamla maskinen men de funkar ju, de e ju inge fel på den fast den kraxar. Å man syr ju mest bara raksöm å de e den fenomenal på.

Åsså vill jag sy hakisar men SysterYster ska skicka en ny model som hon vill ha till lillkillen. Så jag väntar väl tills den kommer, för jag tänkte göra en av laban tyget som syster köpat.

Nu sova skullejagtro.
Eller äta först.
Hungrig

1 kommentar:

Anonym sa...

HIhi glömsk o lite klantig... Men ingen idioT!!!!