måndag 2 mars 2009

förlkylt åsså

Jag e förkyld!!
Äntligen har de bryte ut. Synd bara att de skulle göra de i lördas då Lucas med familj va hemma i Björkvattne.
Fint väder va de åxå.
Men jag orkade inte va ute så mycke så jag va mest inne med Lucas å Kikki fick va ute med skoterhaveriet. Ja deras skoter så "nu vill jag inte köra längre så här stannar jag" halvägs upp på körlemsbrua.
De blev transport med traktorskopa upp på gårn, men då va jag inne å va halvklen så de missa jag. Synd har kunna sett lite roligt ut faktist.

Men va stor Lucas har blive, han e en stor grabb som mest av allt vill stå på ens ben.
De va jättemysigt å ha dom hemma en sväng, även om jag va dålig å blev dåligare.
Höll på att missa när dom for i söndas, jag bara sov, ville inte va uppe å orkade inte med nåt. Va upp å sa hejdå å sen sova jag till pappa kom å sa att vi skulle packa hem oss. Va faktist vaken hela vägen hem, sen somna jag igen när jag tage mina alvedon å lagt mej i sköna sängen hemma här i Ström.

Idag vakna jag vid nio, kunde inte somna om så jag har sutte framför datorn/teven å slöat, tills jag inte orka längre. Så sen sov jag ett tag till.

Nu har nyss Arvid Camilla å Simon vare hit. Pappa fyller år så dom kom en sväng. Alltid lika kul!!

De blev fika å skratt, mest åt Arvid som attack åt gurka!! De såg helt sjukt ut. Tokprata sen bara högg han en bit ut gurkan =))

Inga kommentarer: