onsdag 4 mars 2009

funderingar

Varför sitter man framför datorn när man igentligen inte vill.
Just nu vill jag läsa. Har inte riktigt komme in i boken än så jag kan itne säga om den e bra n men jag vill läsa.
Men...iställe sitter jag framför datorn å letar å läser bloggar å tittar på virkmönster å liknade.
Fast dom spelar en ganska bra låt på radion just nu, så alldeles illa e de inte.
Men jag vill läsa, men jag kommer att somna om jag lägger mej i sängen å då blir de ju ändå inte nåt läst. Grubbel....

Magen mår iallafall bätttre idag men jag e sååååååå slöck. Vill bara sova, å de har jag gjort idag, sove äte frukost, sove, sen faktist vare vaken sen pappa kom hem, tillåmed vare på affärn å på
(Joe coccer tonight)
dollar. Syster skulle ha lite vita kläder till Lucas. Hon skulle visst göra nåt med dom, å en body för 20kr å t-tröjor för en tia styck. De e inte farligt de inte.

Men man kanske ska ta å borsta dom stackars tänderna, de ekar i huvudet dock när jag borstar dom så jag kan inte göra de så bra som jag borde men man måste ju! Dumma tinnituss å förkylning!!!!! dumma dumma dumma
Tur de blir bättre när förkylningen går över.

oj Hitta katthår på gardinen, såg de nu när jag sitter i mörkret å skriver å tittar ut på min fina utsikt, Hihi, hyreshuset mitt emot.

Nä undra om mina kattpojkar vill sova nu, så man får lite sällskap. De e så mysigt!!!

Nattinatti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min tandborste river upp tandköttet!!! Är jag värre?

Annica sa...

köp en mjukare tandborste!!