onsdag 18 mars 2009

dans:steg

trött trött tröttare
Ja jag kan visst inte sova nå bra i Ström. Men men...
Igår va jag å dansa, eftersom de va tisda så va de ballroom å lindy, de va hur kul somhelst.
En karl fanns, å han la jag beslag på, mest för att vi dansat förut så vi tränade på hela dansen medans nybörjarna tog de pö om pö.
Jag hadde som mål å få till 10 000 steg igår, å de fick jag, idag ska vi bugga lite så jag ska försöka nå samma mål ikväll, fast de lär väl inte gå riktigt lika bra så jag måste nog gå på byn ensväng så jag får lite mera steg, men de e kul när man faktist kan nå ett mål man sätter.
Å varför gör jag de?
Jo, för att man ska visst gå minst tio tusen steg om dan å jag tänkte försöka, jag skriver upp alla steg varje dag, åsså tänkte jag se vilken månad som va bäst å vad jag gjorde för å få dom stegena. Lite tävling mot mej sjäv, men de e nog ända sättet å träna lite extra, jag som inte gör de.

Annars va vi ut på söndan oxå å fiska, jag fick två fina matfiskar å pappa en matfisk å en kattfisk.
Han va så glad för han hadde hitta vad som va fel på skotern, men sen såg han att mattan va sönder. Så....han har ingen skoter iallafall. Attans!!!!
Min går iallafall som den ska. De känns bra.

E ni lite nyfiken på håret?
De blev bra, de blev brunt. Men jag har inte fått till å ta nån bra bild så ni får inte se mej ändå.
hihi

Inga kommentarer: