söndag 8 mars 2009

helg

Så va de sönda kväll igen.
I fredas åkte vi upp hem.
Va till mamma med blommer å ett ljus. Saknar henne så mycke!!

Sen va vi bara inne hela helgen. De snöa lite blåste mycke, ja mera storm än blåst, så de va skönt å bara va inne. Tänkte ta ut skotern ett tag men va fan, skönare å bara va inne i ovädret, elda å mysa under filten, bra bok å tv.
Å go mat blev de, skav av älg å pärmos med olja ägg ihoprört å sen gratinerat med brieost bitar i....gott gott gott.

Fredan fick vi lite besök av Polaris pojkar, så då fick vi hjälp å leta reda på kanal ett å två. De va tur de så vi fick se "så ska de låta".
Ja jag ser de iställe för "Lets dance". Konstit va? Jag borde väl se på dansprogram när jag dansar, å speciellt tiodanserna. Men..... jag har inte orka i år, å vare annat å se som man börjat se innan de starta. Men jag kollar alltid på slutet å på vilka som åker ut å ibland om jag kommer ihåg de så ser jag reprisen. Tycker Magnus e helt otroligt dukti!!!

Annars så har jag bytt jord på blommerna (höll på å skriva krukerna). Dom såg inte riktigt krya ut, ungefär som jag i veckan här. Hängi å i stort behov av näring.

Nu hoppas jag att jag kan börja dansa i veckan, funderar på att beställa skor i morgon, måste bara räkna pengarna först, har hittat ett par buggskor jag vill ha oxå!!! Med rosa detaljer!!!

Kram på er för tillfället, har en utmaning som jag ska ta itu med bara jag orkar.

Inga kommentarer: