torsdag 5 mars 2009

buggtorsda

Vakna imorse innan pappa vakna, å funderade å vred mej, undrade om jag skulle läsa lite eller inte.
Men jag gick på toa iställe,hihi.
Sen stängde jag ute mina små katter för jag ville försöka sova lite till, men jag hadde mycke svårt, MYCKE.
Vaknade varje timme, först av att jag blev erbjuden jobb, men va tvungen å säga nej för jag vill ju inte smitta ner gamlingarna å jag har nog inte orka i morse å jobba.
När jag vakna berätta min sjuka pappa att katterna va galna, va överallt.
Å de fortsatte dom med, tillslut tog jag med dom ut, dom fick sitta i snön å åka lite bil, sen lugna dom ner sej lite.
Åkte en kortis till Klövsand å tittade på Elin å Nova å Todde förståss.
GullNova!!!
Sen hamnade jag på buggen, ville bara ner å titta lite, tänkte en liten stund. Men de e ju så kul å titta på folk som dansar. Å så roligt med musik å så. Så jag blev kvar till slutet, ja vi kom ut strax innan larmet gick.
Att de kan va så kul med dans!!

Ja en kort snabbis av vad min torsda ha innehålle.

Kontentan av allt e att jag börjar känna mej piggare. Jag är inte alls lika trött som jag trodde att jag skulle vara.
Bra!!!
Kanske orkar jag ut på sjön en sväng med lilla skotern i helgen.

Kramisar på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men är du vaken än?
Ska bli kul träffa dej igen snart.
Jätte kram från beundraren

Camilla sa...

Du är utmanad! Se min blogg!