torsdag 19 mars 2009

kul

Ja då va torsdag gått då.
Vad har hänt?
Ingenting kanske?
Jojamen de har de.

De va ju AF kurs idag, jag ville inte gå, jag har inte sove nå bra inatt å jag va stressad när jag vakna, vare stressad hela natten, drömt en massa som bara stressat upp mej å så.
Så jag ville, alltså VILLE INTE!!!!!! gå dit idag.
Men jag masa mej upp efter att Tassen vare lite go med mej å lugna ner mej lite. Åt frukost å duschade, sen va jag lite mera som folk.
Tog på stegräknarn å sen har jag gått å gått å gått.
Forden skulle till farbror doktorn, han skulle få nya vinterskor, dom han hadde va trasig :-(
Sen gick jag till kursen å sen gick jag hem å sen på byn å sen till bildoktorn men bilen va inte färdig, sen hem igen sen ut igen.
Sådär höll jag på.
När jag gjorde mej färdig för dansen så hadde jag redan 10tusen steg.

Nu har jag 15 627

De ni.

Har nog bleve mera om jag mått bra.
Åt fisk till midda å gräddfilssåsmedrom.
Gräddfil de e en mjölkprodukt!!!!
Om ni inte visste de. Jag visste, men tänkte inte att jag skulle dansa.
Jag höll på å svimma när jag raglat mej på toa.
Jag mår pyton på mjölk.
Attans
Satans
SKIT

Men men, jag har ju klarat av dagen iallafall.
Nu mår jag bra som tur e, fast nu ska jag ju bara sova.

Ska bara:
SKRYTA
Ja, killarna som va på buggen ikväll e såååååååå duktiga.
Alla e lätta att följa, å va kul de e!!!!!

Ni som inte dansar måste bara börja, de e så kul!!!!!

KULKULKUL

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha ja vill inte börja.. O du kan inte tvinga mej till det.. haha om ja sover isåf LOL xD // Mimmi