torsdag 26 februari 2009

torsda

Ingen bugg bidde de idag.
Jag sov över middan å länge ut på kvälln.
Har ont i halsen å vill ingenting.
Så jag hoppade över buggen å försöker bli frisk iställe. Hoppas de funkar....peppar peppar

Va på kursen med af idag, intressant. Nästan mest roligt e de att vi inte har nåt nästa vecka då de e sportlov. hihi

Sen va jag på shoppingtur!!!
De blev kattsand, billiga kortvaror på ica å medlemsvaror på konsum.
Men inte hadde jag nån middda idag ändå fast jag bure hem två överfulla kassar.
Vilken shopping, men de va riktigt kuligt å handla idag, leta de man skulle ha, för jag hadde lista som jag skrive vad jag skulle ha ur reklambladen.
Lite vuxenpoäng ger väl de, kändes vuxet iallafall.
Visst slank de ner lite gott till helgen men de ska de väl göra när de e torsda å man storhandlar.

Annars har jag fått titta på sveriges värsta bilförare, för första gången på den här omgången. Men de e ju så kul å dansa så de här med tvn får stå åt sidan (tur man får se på dagtid).
Men de e kul å se på dåliga bilförare, får en å känna sej ganska duktig.
Fast utan å skryta e jag nog ganska duktig...

Nu ska jag nog sova, ska bara......
titta på 2å en halv män

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Du är vacker och söt...du var så skön att dansa med.
Längtar till nästa gång.
Beundraren :-)

Annica sa...

vart har jag dansa med dej?