fredag 20 februari 2009

buggen

Bugg bugg bugg.....

Efter första nybörjar timmen dansar vi ju lite som vi vill, lite utlärning ibland om vi vill å så.
Å lite lindy bidde de.
Lotta å PO försökte övertala mej att kastas, men jag vågade inte.
Men tillslut sa L att jag kunde väl ta de pö om pö, först hoppa upp i famnen.
Ja jag vågade efter mycke prat om det. Det blir som ett stopp i mej när vi ska till, undrar om de e panikångest eller om de e rädslan att hamna i taket igen.
Men jag litade på PO tillslut å han lova dyrt å heligt att han inte skulle tappa mej.
Så...
Upp i famnen, vilket gick bättre än väntat, kan va för att första gången jag skulle testa så lyfte han bara upp mej. Tjopp va jag uppe!
Sen va de dedär med å bli runt slängd. Jag blunda. JA. De gjorde jag, jag knepihop ögonen så de gjorde ont. Men vilken känsla de va, när jag äntligen vågade å blev slängd!!!
Men träningsvärken kom ju som ett brev på posten.
Men jag våga.
JAG VÅGA!!!!

JAG
VÅGADE
!!!

Nu e de bara att fortsätta våga.
(undrar hur de kommer att gå?)

Men tack ni för att ni övertalade mej.
Fortsätt med de e ni gulliga, jag behöver de ska ni veta, för de va ju kul!!

Inga kommentarer: