måndag 16 februari 2009

skotern å helgen å ont i fötterna

Jag har klarat av både fredan den trettonde å alla hjärtans dag utan några problem.
Nu undrar ni säkert vad jag menar med alla hjärtan å problem.
Men visst e de ett problem om man inte har nån att dela den med, eller om man e kär å inte får visa de för personen eller liknande.
Jag va hemma i Björkvattnet. Pappa å jag körde upp på fredan. De gick ju bra de åsså fast de va tretton på almanackan.
Där titta vi bara på tv. De va ju skidskytte å slalom å skider å å å å....åsså har jag ju tv4fakta. Jag gillar den tvkanalen.
Kvinnliga läkare-trauma på akuten-diagnos X-mm mm

Har tage ner lilla skotern så Hasse ska få fixa den. Va ute en liten sväng på söndan å körde, de va helt underbart å köra på sjön. De va som å åka båt! Gunga lite skönt å man bara njöt!!!!!!

Ska köra skotern till Ollanders Vulk i eftermidda, eller när pappa komme hem. Jag kan inte själv för de har fruse i nånting så jag måste lyfta släpvagn å de orkar jag inte! Men jag vill orka, så de e väl bäst å börja träna kanske?
Kände när jag körde i söndas att de fattas lite lite muskler lite överallt.
Men de kommer förhoppningsvis, eftersom jag ska börja dansa mera, ballroom på tisdagar innan lindy hop kursen. Ska bli så kul å börja igen.
Hihi, jag testa dansa i mina klackskor igår. Jag har ont ont ont i fötterna. Men de ger sej nog när dom börja bli van.

Kram kram

Inga kommentarer: