torsdag 5 februari 2009

to

Idag har jag vare duktig.
Steg upp strax efter att väckarn ringde för andra gången, steg upp å åt frukost, klädde mej rejält och sen gick jag på mötet. Ja på af. Igår tänkte jag att jag kanske kan gå en långpromenad efter att jag träffat Eva.
Hpm
Jag hadde ju fått hem ett brav, där de stog att de va bokat tid åt mej kl 9 idag. Inte visste jag att de va kursen som började idag som Aron ville att jag skulle va med på. Men de gick bra de åxå. Jag satt i mina yllekalsonger jag på kursen å mådde gott. Jag i underställ e väl inte en ovanlig syn men, ja på ett möte med okända människor är de de!
Vi ska göra en uppgift till nästa gång, ska skriva ett CV, jag kommer säkert att göra de onsda kväll kl 9, men om ni hjälper mej å påminna mej så kanske de går innan.

Sen blev de ju bugg ikväll.
Som vanligt för lite killar, så jag dansade kille, (vill ju dansa med pojkarna som e på kursen jag). Nu är det ÅHEJ för hela slanten, oj oj oj vad jag kommer att ha träningsvärk i morn mellan skulderbladen. Man ska som visa iväg tjejerna till en snurr på ett helt annat vis än som jag e van, å de tar på krafterna.
Men fan va kul de e!!!

Har lämnat ifrån mej mössan jag stickade i nyår, inte för att de bara va mitt fel men nu sitter den på Mias huvud.
Lurade ner henne på buggen, å hon tyckte de va roligt. hihi

Nu ska jag väl sova kanske, hoppas på lite gos med katterna innan jag somnar. Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt men hur gammal är du? 14 år eller?
Idag har jag vare duktig????
Kvinnor i din ålder brukar ha större krav på sig än att kliva upp och sitta still!!!!
Du må va helt ding.
//Sanna

Anonym sa...

Sanna: Vad i hela h*lv**e har du för rätt att döma någon innan du vet fakta!? Du om någon måste ju vara ding! hur gammal är DU? och inte skriver du ut nån bloggadress heller, men du har väl ingen, för du sitter väl och kritiserar folk i bloggar dagarna i ända!

Annica, du ÄR BÄST! så det så!kämpa på! Kärlek till dig!

Anonym sa...

Håller fan med Elin... Annica Du e fan BÄST