måndag 2 februari 2009

jaha "fnitter"

Ibland skrattar man så man storkar. Visst e livet härligt ibland. Tack Marie, länge sen jag har haft så kul som ikväll.
Ja, vad har vi gjort då? Bara flamsat som två tonnåringar!
Jo vi har vare på gammeldans på Pelarn ikväll, fan va de e jobbigt, värsta träningspasset! Men kul, har dansat shottis i kväll, nästa vecka blir det snoa, hjälp va snurri man kommer att bli! Men de e kul å dansa med gammgubban. Fick order att alla skulle ta med sej en kavaljer till nästa gång. Jag har ju ingen å ta med :-(
Men jag tycker de går bra å dansa med tjejer oxå, fast som tjej tycker man ju inte om å dansa kille. Eller jag gillar ju de men de e för att jag e så lat å de tar inte på så mycke å dansa kille på buggen.
Sen följde Marie med hem för fnitter å flams.
Saknar de jag, å få fnittra på kvällarna innan man ska sova, prata på toa när man borstar tänderna. De gjorde jämt syster å jag. De va en bra avslutning på dan.
Så då säger jag så här Fnitter fnitter på er

Inga kommentarer: