torsdag 12 februari 2009

äntligen-oooooont

Ja, inte äntligen ont utan både äntligen å ont.

Vi börjar med de tråkiga: Mensvärk. Är de nån som vill ha den? Jag ger bort den gratis. Kan inte sitta, måste ligga raklång å sträcka ut mej. Just nu e de ganska bra, så jag får se andra åket på tjejernas storslalom. Men har lega hela dan annars och lär nog kanske måsta lägga mej igen. Attan!!
Nån som vill ha lite ont?

De braiga i äntligen: Hasse ringde å sa att jag fick komma med skotern.
ÄNTLIGEN!!!!!!!
Så på månda ska jag lämna den där på morgon.
TJOHO
ÄNTLIIIIIIIIIIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så lite glad e ja just nu i min ynkelhet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

skojigt. du smittade mig med ontan då....:@

Annica sa...

va de du som ville ha den. du får den gärna fler gånger!!!!
hihi

Anonym sa...

Nej tack!!!