torsdag 12 februari 2009

impad

Nu e jag bra i magen, de känns skönt. Kommer väl ha lite ont ibland men kan ju sitta som jag vill nu.
Å förkylningen känns som bortblåst idag. Jag tror de e anvardagsförkylning! Dom på buggen tror jag håller på att få tänder som deras små. haha Jag har tillåmed drage vissa av visdomständerna.
Men jag va ner på buggen för å få vet lite inför en tävling som ska va. De blir möte på månda så jag fick inte reda på så mycke. Men jag ska va med på mötet. Alltid nåt. Fast inget allt.

Men jag e så imponerad av alla nybörjare på buggen. Dom e så duktig!!!
Tillåmed testa på fortsättningsturerna. Jag kan ju inte ens dom nya förningarna i ÅHEJ så jag tycker de e jättesvårt. Så jag e så himla imponerad!!!!!

Nu ska jag sova!!!

Nattinatti

2 kommentarer:

Camilla sa...

Är ni i Hillsand i helgen? Vi åker upp i morgon! :)

Anonym sa...

De är i Björkvattnet/Kikki