torsdag 2 april 2009

allvarliga funderingar

Eller inte, men funderar gör jag.
Jag e ju fisk jag.

Camilla å jag va till staden igår, vi hadde roliga prat i bilen, både allvarliga å roliga. Roligt å intressant å åka bil med Camilla. Man lär sej alltid nåt, om sej själv å om världen. tack!!!

Annars brukar jag fundera på vad man gjort å inte gjort.
De konstiga e att man ångrar de man inte gjort mer än de man gjort.
Jag e ganska mycke blyg men nyfiken å de går inte ihop alla gånger, därför ångrar jag att jag inte tar chansen när den finns.
Jamenar, varför inte säga de man tycker, men jag får tunghäfta som heter duga. Speciellt när de e bara positiva saker som kan ge positiva effekter på mej. Men men...ja jag funderar....

Ibland grämer de mej så att jag ligger vaken länge på kvällarna å e sur på mej själv. Kanske inte de bästa man ska göra men jag hoppas jag tuffar till mej lite.

1 kommentar:

camilla sa...

Jag lärde mig också en hel del! Det gör man alltid i dialog med andra! :)