tisdag 28 april 2009

rumpetrump

Idag va de dags å raka rumpan. Nä inte min rumpa Rumpan ska de va.
Stora R.
De gick jätte bra, bara jag fick som jag ville att de behövdes lite lugnande. Hon trodde att katten blev lugn när han kom upp på bordet, men jag såg att de skulle han inte va. Hadde båda katterna med i buren, lika som lugnast så. Å jag har väl aldrig sett dom så nyfnikna nån gång. Sitta skyddat i en bur med mamma i närheten klart man ska titta på hundar å människor å å å å....
Vad huvena gick på dom!!

Nu e Rumpan utan hår på magen under framben å bakben å på svansen å i rumpan. Hoppas de inte växer alltför snabbt, för jag tror på rakat i baken i fortsättningen oxå.

Nu ligger han på favoritplatsen i soffan å sover. Han e slöck men oj va söt.

Kram å mjau från Tassen å Rumpan

Inga kommentarer: