måndag 20 april 2009

hoppas de va allt

Jag har fått lite skäll av syster att jag inte har skrive nåt på länge.
Å de e ju sant....men jag kan skylla på att jag har vare dålig. Trodde jag hadde allergibesvär men de blev nog flunsa riktigt av de, pappa har oxå lega.

Vad har hänt då:
Inget alls!!!
Typ
Jag har lega i lilla sängen å snora! (fast de e inte hela sanningen men den behöver inte ni veta)
Jag har vare å titta på dom som dansat, de gick bra för dom, va inte så många på kursen, de va visst påsklov.
Jag har fått reda på vem jag ska ha som partner på "letsdance"tävlingen. Nu ska jag bara pigga på mej lite så jag orkar träna.
I Onsdas kväll va vi på OKQ8 å prata med C. Han ville på dans på lörda så då beställde vi biljetter en hel hög för å åka dit. Jag blev bara sämre å sämre jag i förkylningsflunsan så jag fundera på hur de skulle gå. På lörda när jag duschat ville jag inte fara, men jag tog två alvedon å bestämde mej för å fara bara för å sitta å titta på spektaklet.
Ja de va LARS-KRISTERZ som spelade-med SCOTTS så de va ju nåt å lyssna på.
De va faktist kul. Vi va 9 st som åkte i vårat gäng, å jag tror alla hadde kul.
Men visst va de ett spektakel, L-K pratade bort halva sin speltid, om jag vet inte vad. Som tur va fanns de två dansgolv så man slapp se dom om man inte ville.
Fast dom kom in dansa på lilla golvet ibland. Va fula kläder dom har!!!

Sen sov jag bort hela söndan!!!

Kikki å Lucas va hemma här i helgen.
Vilken liten goskit, å vilket helt underbart leende han har bakom nappen!!
Ni ska få se senare. Så ni förstår att jag e helt såld på lillkillen. Mosters lilla älskling!!

Ikväll e jag bjuden på fisk!! MUMS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi det var förjäkligt länge sen du skrev nå...!!!;) Hm inte kul att ligga sjuk inte... måste kila Hejs// Mimmi

camilla sa...

Men det var attan vad du kan berätta mycket utan att berätta det som är väsentligt... ;)