tisdag 28 april 2009

arg blir jag

Jag blir så så sååååå arg.
Nyss när jag gick på af gick de två herrar framför mej, med en vovve, en liten sån skällig sak.
Hunden gick lös, ja de va väl inte konstigt, fast jag gillar det inte, men vet ni vad herrarna gör??!!
Dom går in på systemet!!! Å lämnar hunden obunden utanför dörrn.
Inte med ett sitt å plats utan han fick gå som han ville!!!!
Har herrn inte nån tanke på att de finns människor som e rädd för hundar!

Jag va på väg in, men jag kände hur arg jag blev så jag våga inte, jag va så rädd att jag skulle säga nåt dumt om herrarna inte fatta att man inte bara kan göra så, jag tycker inte man ska/får göra sådär.

Lilla vovven gick framför fötterna på dom som gick in på systemet.

Helt sjukt idiotiskt!!!!

jag blir så arg.
Arg att inte hussar å mattar inte kan förstå att det finns folk som är rädda för hundar.
Man kan ha hundar i närheten fast man är rädd.
Jag gillar inte lösspringande hundar, men jag älskar hundar ändå, men har blive skrämd av en lös hund å de sitter i!
En klasskompis hadde två hundar hemma men va jätterädd för hundar, sina egna va hon kompis med men höll sej på avstånd..
Så ni kanske kan förstå hur jag tänker....

Jag ARG

Inga kommentarer: