måndag 27 april 2009

en vecka sen sist

Jag e visst inte nå bra på dehär just nu. Jag har faktist inte haft upp datorn sen i måndas. Har inte känt nån lust, men de e jag i ett nötskal, jag gillar ju egentligen inte datorer, å inte internet. Fast jag har lurat mej själv ganska bra på länge, ja sen jag startade bloggen, så jag måste väl få komma tillbaka i gamla gängor iland.

Vad har hänt då.
Inte mycke faktist. Middan va jättegod. Tack tack tack så mycke.
Sen har de vare mycke dans å jag har vare förkyld så jag har inte orkat men ändå har jag vare nere på pelarn.
Vi ska ju ha danstävling i Ström, den 9e maj!!!! På folkets hus!!!
Kom inte å titta!
Jo gör de men titta inte på mej e ni gulliga, för jag e nog nervös ändå.
Jag ska dansa med Konsum jag, å de e bra e han kan ju å han har lärt mej pariserpolka!
Ikväll ska jag träna de med han på gammeldansen, å få lite hjälp med stilen. Jag vet inte hur gammeldansstil e!
Vill helst ha frostviksdräkten när vi ska dansa den, men hur ska jag få tag på en sån?
HJÄLP

Vi ska köra på gammalt å fint när vi dansar så.......

Annars så försöker jag stärka mitt hjärta lite, kan behöva lite styrka ibland. Men de e bra, jag lovar!!!

Vi va till Björkvattnet i helgen, jag trodde jag skulle kunna köra uppsamlarn på gräsmattan, tji va jag bedro mej.
Körde fast 4hjulingen i snödrivan!!
Framför köksfönstret!!
Vilket skämt, jag fick dra lös den, pappa hjälpte till med å gasa. Sen lekte han lite å inte körde han fast inte, nä, för han vågar gasa han.
Jag e för feg!!!!!!!!!!!!

Har slutat med mina göramejgladarepiller, men jag har fått problem, vill äta ett. Jag e yr i huvudet, jag ser lite sämre, jag är åksjuk fast jag sitter still. Inge roligt!
Men bara de går över ska de väl bli bra.

Oj undra vad jag har skrive: men de e säkert bra!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej drömmen.
Jag ska komma och kolla på dej ,de lovar jag!
Jag kommer att ha en klassisk röd ros i knapphålet på kavajen och den ska jag överräcka till dej efteråt.
Hoppas på en kram.
//Beundraren