torsdag 2 april 2009

mera tankar

Ikväll e de bugg.
Hoppas jag får nyckeln till dörrn, annars går de på t o k
Å då får jag inte dansa med alla jätteduktiga dansare. Gu va ja skryt!!!

Fick en fråga igår, vem jag mena här på buggen när jag skrev _ _ _ _ _ _, ja du de får ni lista ut själv, tror personen vet ;-)

Vi fuska lite på buggen igår, lärde ut lite roliga turer, inte för jag vet om de blev rätt men kul hadde vi allafall. Å de e väl de som e huvudsaken när man dansar.

Men de va inte de tanken va egentligen. Tanken va: Vart har min beundrare tage vägen?
De va kul å vänta på kommentarer. Hoppas nånannan tar över om du inte vill skriva längre.

Kramar på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du söta
Jag är kvar men du verkade så avvisande sist så jag trodde du listat ut vem jag är och inte ville att de skulle bli nått mera av det.
Kram/Beundraren