onsdag 29 april 2009

idag är dagen som jag:

Började äta rosen rot-behöver bli lite pigg så jag tycker saker börjar bli roliga igen, å kanske kanske orkar ta tag i saker å ting

Va barnvakt åt Arvid hela kvällen-vi lekte, vi busade lite, vi badade (jag blev inte blöt), vi åt välling sjöng å läste sager, vi borstade tänderna (gick hur bra som helst), å nattade skotern i sängen!!, ja Arvid somnade med skotern i hand.

Fick en massa konstig musik på mitt usbminne- Tack Tack, nu ska jag bara fatta hur jag ska kunna spela upp dom
Jag e inge bra på datorer å hur dom funkar.
Alltså såhär e de, jag kan spara, men de e inte säkert jag hittar åt vart jag spara de.
Datasnillet nummer 1

Sov till ett med Rumpan för jag va så tung å trött i kroppen, drack en massa vatten å vätskeersättning sen så nu e de bara toa som gäller hela tiden.

Ja de va väl den här dan de.
Skulle ha vare nere på dansen men eftersom inte min tävlingspartner kunde dansa ikväll så va ju valet självklart att jag skulle ta hand om Arvid ikväll.

Rumpan å Tassen säger Mjautack Mjautack till storfiskarn för fisken.
Ska koka den imorn åt dom. Dom kommer å äta å njuta de vet jag.
Själv åt jag rökt fisk till middan, å de blir nog de till lunch imorn oxå, de e ju så gott!!

1 kommentar:

camilla sa...

Tack! Du är vår barnvaktsängel! :)