torsdag 8 januari 2009

mår dåligt

Idag e ingen bra dag, Jag mår dåligt. Länge sen jag kände såhär, jag e verkligen nere. Skulle till Maria idag, men de tog tid innan jag kom dit, låg å sov å sen hadde ajg en katt som verkligen förstog att jag mådde dåligt, Tassen e underbar på de viset, han tog å la sej å kröp in i mej å ville inte att jag skulle lämna han, fast jag försökte förklara att jag bara skulle till Maria.
Sen va Rumpan helt galen å har fortsatt vare de de. Han har hittat nåt å titta på uppe i lampan, han sitter på frysboxen å tittar upp. Nyss tog pappa å klättra upp på stegstoln å hadde Rumpan på axeln så han skulle få se vad de va i lampan, men han hitta inge. De såg för roligt ut!
De känns bra å ha katt, dom e så go, å känner när jag behöver dom lite extra, även innan jag känner att jag e lite nere. Fördemesta så hinner dom före så jag mår bra innan jag hinner må dåligt (fatta ni?).

Katterna hos Maria sprang så fort jag ville prata med dom, ja inte Umbra men henne klappa jag i hennes säng på soffan, hon titta lite styggt men gotog mej, lilltussan.

Nu måste jag försöka ta mej upp ur de här, vill verkligen inte må dåligt men de e väl inte så konstigt att jag gör de den här tiden på året.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet hur det är..kan bli nästan svart och inget är roligt och man känner inte för nått förrutom att sova när man väl kan det!
Men helt plötsligt så är man "frisk" men då undrar man varför man känner sig glad helt plötsligt,man är ju lite tokig,skrattar.
Nej kom igen du,de blir bättre.
Kram

Anonym sa...

ja förstår precis va du menar... Min katt sprang ju bort:( hans jävla f**t mamma skrämde ju bort honom..:( Kram