måndag 12 januari 2009

lite smått sur

Har jag berättat att jag måste byta drivaxel på skotern?

Fick ett brev i höstas, de stog att jag helst inte skulle köra å om jag gjorde de så skulle inte brp inte stå för kostaden om de gcik sönder, för dom skulle stå för bytet av axeln och de va nåt till. Nu e de så att jag va å hörde om grejerna komme fick jag höra att dom inte kommer förrn i mitten av februari.
FAN va jag blev sur!!!!!
Sen sa P att de va nog ingen fara att köra, för jag körde så försiktigt trodde han. Å hur stor chans va de att min skulle gå sömder?
Men om de kan hända så ska man väl inte säga så?
Å, ochej, jag kör försiktig, men om jag skulle vilja gasa å de händer, vad händer då?
Hur kommer jag att se ut?
Jag vill inte köra min skoter när de kan hända, å jag tycker att de ska va lite lättare att grejerna kommer, de ska visst vara hos dom som gör dom olika sakerna som de e stopp, men brp e väl ändå en så stor konsörn(hjälp, stava) att de ska va lätt för dom å få fram grejerna. Men inte då!

Har ringt brp i umeå själv idag, men när dom kopplar mej vidare så kopplas jag bort, testade två gånger å samma visa.
Men jag ska testa flera gånger, för jag vill ha grejer så jag kan köra min NYA skoter i år oxå.

Å som tjejen jag pratade med först sa:
I februari e ju nästan skotersäsongen slut!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

"koncern"

Annica sa...

tack tack, men visst va min stavning ganska bra ändå?

Anonym sa...

OM de stavas sådär. Så nej lilla Annica de va de inte.. / Mummsen

Anonym sa...

tjena snygging...Synd att du inte har lust att ha sex med mig...Du är ju het så det brinner i skallen...Fast hur fan hade de gått med dig i sängen...Jag kan ju inte språket....Bakvattendialekten är ju inte riktigt min starka sida...Så dina axlar är inte din starkaste sida....Var inte brevet rekommenderat så är det bara att gasa...I ditt fall som ung kvinna med taskigt språk, så innebär det väl att du startar skotern....Ordet gasa har ju olika innebörd för oss starka män och fega kvinnor...Jag är lite nyfiken på vilken axel det är...Det är väl ingen av de jag klämt och smekt på arbetstid till vansinnigt lågt tim pris....Ta kontakt med konsument ombudsmannen...Han eller hon kan hjälpa dig så att du får veta dina rättigheter....Ja då har man varit här då och sett hur tjejen ser ut.....Nu gäler det att komma härifrån med hedern i behåll...Hälsa hon jag hade lite hångel med på toaletten i Härnösand...Saknar våra stunder...Få se om en annan kommer iväg till era ödsliga skogar...Det lär ju vara tyst utan snöskoter´n...Höhöhö...De är bara att ta fram laggarna och börja veva....De är lååångt till maran i ö-vik....Så de är lika bra att börja resan nu...Du och alla de andra maffia brudarna kan få bo hos mig om ni vill.....Men då skall ni fan oxå dansa med mig....puss å kram från anonym stor-stads-pojke...