måndag 26 januari 2009

handväskan

Måste bara berätta.
Handväskan jag glömde i Ström i fredas, den va inte i Ström.
Haha, jätteroligt.
Måste köpa en väska som inte e svart, så den syns när den ligger på golvet i bilen och de e mörkt. Eller mörkt, men lyse va visst inte så bra i baksäte, inte så bra att jag såg handväskan.
Men men, de gick bra de oxå, å va utan garn eller nåt annat att göra, hela helgen.
Men visst en man lite duktig på att leta, å minnet i visst inte de bästa, fast jag hadde ju för mej att den skulle va utburen, men när den inte va me så tänkte jag att, jaha jag glömde väl den då!
Tur att jag hitta den iallafall, tänk om jag inte sett den när jag packa bilen och komme hem å inte väskan vare på hallgolvet, då har de blive PANIK!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahahahahaahahaa o herregud skrattar ihjäl mej... HJÄLP va dukti du må vara.. HAHAHAHA!!!! FÖRLÅT MEN AHAHAHAHA HJÄLP MEJ...!!! / honsjälv

Anonym sa...

ha ha ha! hade du med dig handväskan hela tiden och den låg i bilen?!

Anonym sa...

Och vid så ung ålder......hur ska detta sluta....man blir ju rädd.
MEN du är ju mänsklig trots allt.
PUSS