fredag 2 januari 2009

jippie

Lucas e uppe!!!!!

Han e så söt så.

Dom kom igår, hela familjen.
Lite synd om mina katter e de alt, en stor hund som man måste hålla koll på, men jag tror dom tycker han e lite rolig oxå, fjantChallis.
De blåser å snöar lite, dom som vare ute säger att de e lite småkallt för de drar kallt.
Thomas å Challe ska ut å åka lite skoter.
Jag har inte ens tittat på min leksak än, men snart kanske. Knät e mycke bättre, jag kan gå utan problem i trappen nu, fast idag har jag lite ondare, har nog lega lite illa med benet, men jag hoppas de går över. Vill kunna köra bil, kan inte de heller, för när jag trampar ner kopplingen så gör de svin ont.
Vad e de för fel säg?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att knäet är lite bättre, då ska du se att det går fort att det blir ännu bättre. Du har nog fått en blödning i knät med lite inflammation till. Inte så allvarligt men jäkligt ont!

Anonym sa...

säger nog som Camilla.. För ja kmr int på nå annat::