söndag 18 januari 2009

helgen

Körde skoter igår.
Sen prata jag med Patrik å han sa att jag inte skulle köra.
Vad ska jag göra. Måste skriva ett brev nu.
Vi körde iallafall upp till Hytta å sen till Lindahls. Vilket skoterföre. Fast e va lite väl hårt där de va kört förut, pappa tyckte de va stötit. Men man kunde köra vart som helst. Vi körde sommarvägen till Lindahls. Utan problem!!
Dom varna ju för storm men inte där vi va visst, va glad jag va att jag bestämde att vi skulle åka upp. De va blå himmel å solsken å kallt om händerna!
SÅÅ skönt å få köra lite. Men jag fick träningsvärk både i handlederna å benen. Men de får man ta.

Idag har jag mått skit. Vela spytt hela dan, vare yr å haft mej.
Nä jag är inte med barn. Man måste ha sex för å bli de!!
Tog till å med påsar med i bilen så nära va de en spyattack. Men inte spydde jag inte, men jag har nog mått bättre om jag gjorde de.
Men jag lyckades äta lite till midda, men jag mår inte riktigt bra än. Hoppas de går över innan jag ska sova, inge kul å ligga ner om man vill spy.

Inga kommentarer: