torsdag 30 oktober 2008

kramsjuk

Idag har jag vare hos Camilla å Arvid. Pysslade lite till ikväll då Camilla skulle rida på Halloween ridningen på stalle. Skulle va barnvakt tills Simon kom hem.
Vi va ut å gick å Annica blev kall om rumpan då vi va på lekplatsen.
Ja hadde faktist täckisarna på!!!!

Annars har jag vare på buggkurs ikväll. Alltid lika kul å se att man fuskar JÄTTEmycke när man dansar. Man måste liksom tänka till när man hjälper till på steg ett (=nybörjare).

Jag har snyte mej hela dan, hoppas jag inte drar på mej nåt fanskap nu. Kan man inte ge bort de till nån man inte tycker om?

Nu borde jag ha gjort skiver till mina kompisar på jobbet, bilder sen vi va till Åre, men jag har hittat ett kuligt spel på internet, leker bonde, så jag fastnar ju där hela tiden liksom. De går inte att sluta.

Rumpan va å gick på min dator hela helgen så jag fick ett problem. Bilden blev liksom för stor för skärmen.
Tur att Björn finns till. Han förklar så bra hur jag skulle göra, vad jag skulle gå in på å trycka på så jag kunde själv. Alltså trycka på min egen dator å ordna. Han e ju i stora staden. Fast de har vare bra med lite mera hjälp ibland, jag e fan urkass på datorer.
Men de e lite småkul å när men ska trycka å ha sej, fast ja e så rädd att jag ska få till å radera alltsammans.

Nä nu ska jag nog lägga mej i lilla sängen å drömma om starka armar.
Ja e såååååå kramsjuk så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mej till.

Vart e alla braiga killar? Inte i min säng iallafall!!

Å jag som vill kramas :-(

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi tokjänta!!