onsdag 8 oktober 2008

kattungar

Ja kattungar, inte en katt, utan två som busar här hemma nu.
Rumpan har fått en bror.
Tassen
Nu e de full rulle, Tassen e lite vild av sej. En utekatt som blive omhändertagen. Fast dom e lika gammal. Stackars liten. Jag tycker synd om han, men nu ska han få de bra.
Simon va hit å hjälpte mej duscha båda två, då vi inte vet om Tassen har nån ohyra på sej, men va dukti nykatta e. Sååå lugn i badkaret, Simon hadde aldrig vare me om nåt sånt. Lite värre faktist att duscha Rumpan, hon tycker inte om att bli blöt, mer än på svansen. De blir hon ju varje dag i handfatet när jag ska borsta tänderna å tvätta mej mm. Men duschen tyckte vi inte om

Ojojoj, nu kutar dom in i soffan så jag kan inte skriva, den skakar.

Oj vad skulle jag skriva. Jag tittar på busungarna så jag glömmer bort mej.
Men de va väl inge viktigt då skulle jag tro.

Kanske kommer påt, då återkommer jag.
Kram

Inga kommentarer: