onsdag 15 oktober 2008

borrmaskin å klageri

Haha. Har arbetare utanför, dom drar nog in internetkabel eller liknande.
Dom har urkass borrmaskin, låter det som iallafall, den bara kvir.
Å nu bara pratar dom jätteroligt här utanför.
Men varför gör dom detta i mörker, de e ju nästan bäcksvart ute. Dom måste gilla kepslamperna dom har.
Men men, de kan ju va roligt kanske å få internet i huset innan man flyttar. Fast jaghar ju redan ett som jag e nöjd med, fast det går sakta sakta sakta. Men man lär sig å inte stressa.

På tal om internet. Pappa har fått papper från gallup, som han inte ville svara på, för de va om telefoni å internet, eller va de tvärt om, internet först. Hur som helst så ville han inte svara på de, för han pratar ju nästan aldrig i telefon å datorn har han sutte vid fåtal gånger. Så alla papper har åkt i återvinningen. Idag så ringde dom å undra varför han inte svarat. Så jag tog å sa att han inte tyckte de va nåt å svara på för han inte har internet.
Men varför skickar dom ut påminnelser stup i kvarten, har ingen hört talas om miljön, å att man inte ska slösa på jordens resurser. (oj va jag blev moralpredikare)

Å skicka papper å brev! De gillar skatteverket, har fått tre brev förut i sommar höst om ett kontoutdrag, kom ett nytt idag igen, å de står samma saker i alla.
Nu blev jag less så jag ringde å undra, hon i telefonen blev lika brydd som mej att dom skickat samma papper flera gånger.

IDIOTI

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du har ett rikt liv??

Anonym sa...

Jävla jobbiga jävlar!! har dom inget liv lr vad??