måndag 6 oktober 2008

mössa

Va på vulken å skulle fråga när dom hadde tid å ta hand om min lilla skoter. Skidoo har skickat ett brev om att nått måste bytas.
Dom har inte fått grejerna än, men i slutet av månan kanske.
Pappa såg en mössa där, tänkte jag skulle testa den, jag tog inte av den nåt mera.
Så nu har jag lyckats köpt tre saker att ha på huvet på tre dagar.
De e ganska bra gjort.
Men jag tycker om att ha nåt på huvudet, hela tiden typ. Som Mimmi skulla sagt!

Annars så bytte vi däck på en av bilarna igår, i regn snö å blåst.

Kikki Thomas å Challe va hemma en sväng, (lörda-sönda) hann krama henne å bli sparkad av magen!!!
Magen sparka mej!!!!!
Jag blir så lycklig av att bara tänka på de, så mina ögon tåras.
Saknar min syster när hon inte e hemma å jag längtar efter bäbisen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför inte bli på smällen själv?
Är du lebb? Finns ju provrörs befruktning om du är rädd för "den"

Anonym sa...

Hahaha härligt!! ca 20 mössor ha ja slå den?? ja änvänder 15!!;);)