onsdag 1 oktober 2008

jobb å tv mm

Tjoho
Idag har jag börjat jobba, jag blev ju hemma hela månaden, vilket kommer att synas i plånboken e jag rädd.
Men har ju sytt en massa som ni sett, jag har även sytt två hakisar idag innan vi for till Arvid. Han dreglar lite så jag tänkte testa på han. Kul å få höra om dom funkar.
Men jag har som sakt jobbat, å jag är helt slut i huvudet. De känns att jag inte har jobbat på en månad. Men de va kul att jobba igen, de e ju liksom kul å!

Arvid e en gla skit som skriker direkt när han ser mej, inte av skräck (hur många trodde de?) som tur e.
Han skulle jag kunna ta hem ibland, fast jag får nog inte de.
De e kul å hälsa på på Näsviken. Alla e så glada, så man blir så glad själv, även om man e slut i huvudet efter en dag på jobbet.

Ja jag va tvungen å sy två hakisar till när jag komm hem, de blev i handdukstyg (kommer aldrig ihåg rätt namn). En med gult kantband, men den blev inte färdig för trån ville inte sy som jag ville, den drog ihop sej, men när jag bytte till rosa så gick de bra. Den blev häftig då tyget va svart. Svart å neonrosa (typ) de blir fint.
Önskar jag fick använda dom jag åsså men de skulle nog se dumt ut!


??????
Men är det nån som har en ide på vad hakisarna kan kosta, har många nu så jag tänkte jag skulle lämna dom på nån marknad eller liknande, men jag hatar att ta betalt, vet ju inte vad saker e värt.
Är jätte tacksam för förslag.

Nu tittar vi på stora människor på 3an. Stora stora stora människor.
De e nästan äckligt.

Inga kommentarer: