torsdag 9 oktober 2008

ett dygn med tass

Snart om några minuter så har Tassen bott hos mej i ett dygn. I går busade dom som några galningar å bråkade vid maten.
Rumpan fick sova hos mej med stängd dörr, så att vi skulle få sova inatt. Tassen la jag i pappas säng när vi skulle sova. Men han har sove på strykbrädan inatt.
När jag gick imorse busade dom på, men faktist ganska lugnt.

Trodde att när jag kom hem idag så skulle hela lägenheten va ner riven. Inte en sak!!!!

Men när jag öppnade dörren så kom Rumpan å mötte mej som vanligt. De va kul!! Tass satt en bit ifrån och tittade på mej.
Så jag fick gosa med båda två, å de va så mysigt så!!

Kunde till å med lyfta upp båda två, ha Rumpan på axel å Tassen i famn-dom va helt lugna!
Mmmmmm vad lycklig jag e!!

Ikväll ska jag va barnvakt åt Arvid. De e jaktmöte eller nåt sånt som karlarna ska på, å mamma Camilla e ute på roliga saker. Så då får jag rå om lillkillen! hihi
Börjar kanske bli lite nervös men de går nog bra dehär. Han e ju en så snäll pojk, men han kanske börjar skrika när Simon åker, de e de som e jobiggast.
Berättar sen hur min första riktiga barnis kväll va. Har ju sutte barnis förut, men då har han lega. Nu ska jag göra välling å natta.
Men de ska bli kuligt åsså!!!

Nu busar mina älsklingar. Dom e så söta!!

Tänkt lägga in bilder men jag har inte fått till några braiga. Men de kommer bilder, jag lovar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gud vad roligt att det går bra med dem =)!!!
haha kan tänka mig att de har det kul när de är två. och vilken lyx den nya ska tycka det är att ha ett tryggt hem och slippa bo ute.
hoppas det går bra nu! *håller tummarna*
/susanne

Anonym sa...

Hhaha åt Henke lr?? Lr kanske mej?? haha hm a du!! // Mimmi ( Mössor)