tisdag 21 oktober 2008

vad har hänt, och händer

I helgen va vi till Hilla jag å pappa. Bara mådde gott hela helgen, sove mycke, dygnet runt.
Till å med kört å leta älg! Men inte fanns de nån att panga på inte. Kanske tur när de va bara pappa jag men de har ju vare litte mera spännande.
Tassen han är som Rumpan, kännner sej hemma vart än vi e. Tur de, men nån av dom spydde på vägen upp till Hilla, jag tror de va Rumpan, för han gick på dass direkt å va inte bra i magen. Första gången han spytt isåfall, fast de va varmt i bilen å han e kanske inte så van å åka bur.
På söndag kväll så va jag på danskurs, Lindy Hopp. Vi va tre tjejer som ville lära oss, inga killar mer än lärarn. Lite tråkigt men de kan bli kul å lära sig ändå.

Nu är det House på tvn, alltså tisdag, ingen dans idag, känns konstigt, men men.
Jag skulle vilja dansa ballroom men jag har ingen å dansa med, å jag har ju inte jag hört om det är några som dansar heller nu i höst. Lite tråkigt för de va ju jättekul!
Å jag har ju buggen åsså å jag har liksom lovat att va där i morgon. Då tränar vi bara, fast de e ju kul bara de e bra musik.

Nu har jag skrive lite bara för att ha nåt att skriva. Fingrarna går mest av sej själv.

Har handlat inför fikat imorn på jobbet, de e min sista dag.
Nån som har nåt jobb åt mej?
Jag har förhoppningsvis hittat nåt som går hem. Jag har hotat att bjuda på tårta, M äter inte tårta, hon går på GI för fulla muggar just nu så hon ska inte fuska. Å sen har vi alla diabetiskor (eller heter de diaetiker i flertal oxå?). Dom ska väl inte äta tårta fast dom gör de om jag bjuder på de. Nä jag har hittat på nåt som passar jobbgänget perfekt. hihi hihi hihi

Syster yster borde ligga på bb just nu, men de gör hon inte, hon sittter och tittar på tv, iallafall för några timmar sen.
Den lilla bäbisen kommer nog vila lite till innan den ska krypa ut.
Jag längtar efter lilla bäbisen!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

kom hit o va med mej i skolan hahahaahahahaha!!! xD