onsdag 22 oktober 2008

arbetslös

Nu va men de igen.
Vad ska man hitta på?
Snälla, förslag tack. Känns konstigt å ha sovmorgon imorn när man inte är sjuk eller har semester. Fel konstigt å väldans onödigt.

Fick blommor av mina underbara arbetskamrater, godis å en påse med hemlisar.
Vet ni vad?

Kattmat å leksaker, dom tyckte jag behövde ha nåt att göra. Gullungarna mina!!

Jag gjorde en fruktsallad, grädde, vit choklad. Dipp å grönsakspinnar.
Hur gått som helst!!
Alla åt å va gla. Jag hitta rätt i vad jag skulle bju på iallafall. Å de e ju så gott.

Nu ska jag gosa lite med mina katter, eller gå å lyssna på musik. Katterna ligger å sover så gosigt så, Rumpan på klätterställningen å Tassen under bordet. Dom vare så goa idag!!

Kramar på er

Å glöm inte bort att ge mej jobbförslag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen i klubben :P Det verkar vara sjukt lite jobba just nu, inte ett jobb på hela veckan verkar jag få heller, tråkigt :P Passa på och njut av ledigheten ett par dar nu ;)

Anonym sa...

städa eller varför inte söka jobb?