tisdag 30 september 2008

fler hakisar




6 kommentarer:

Elisabeth sa...

jag vill beställa en stickad mössa av dig, en sådan som du gjort några bilder längre ner... SNÄÄÄÄLLA!!! =) =) =) En turkos... eller rosa....

Anonym sa...

ÅÅh nu börjar jag ju gråta! gud så fina! den rosa med nallar vill Nova ha.. hon sa det..;-)

Jag tänkte sy velourbralls till henne.. men vet inte vart det finns nåt bra mönster.. med såna där resårer både i midjan och benen. hajjar du?

Anonym sa...

nu lägger jag mig i, kan det vara nått liknande som de där lila byxorna jag hade i tidningen som du tittade i syster. ?

Annica sa...

Till Elin
Jag fattar vad du menar. Ska se om jag kan räkna ut nåt bra recept åt dej Elin. Å du syster, jag fattar inte vilken tidning du menar, men åker jag förbi stan kanske du lämna den till mej.

Till Bettan:
Å jag har en rosa mössa till salu. om de va den du ville ha för jag vet inte om turkos finns.

Finn det syster? Fråga svärmor.
Snälla

Anonym sa...

http://www.vurm.se/Byxor.html

såna här menar jag

men va skumt! jag sov den där tiden som står på första inlägget idag... stämmer din tid på bloggen Annica?

Annica sa...

Nä de stä,,er inte alls med tider å så. men datumet e rätt, de e väl huvudsaken. Kram, ska kolla byxerna