torsdag 25 september 2008

jag å tanterna

Surströmming med hyresgästföreningen.
Å som sagt, de va jag å en massa tanter, åsså pappa. Men vi fick ju mat iallafall. Mycke fanns det, å pärer stora som hus. Men de e ju vanligt.
Å IngaLill (heter hon så? jag e så dålig på namn) hadde bakat tårta å mycke.
Så nu sitter jag å rapar surströmming, de e nackdelen med de goda.

Buggen har ju börjat. Förra torsdan, å jag har inte vare ner än nåt å tittat, vill inte förrn jag kan dansa själv.

oj då. Jag höll visst på att blogga!
Jag börja tänka på haklappar, å börja städa av vardagsrummsbordet. Tänker sätta symaskinen i vardagsrummet. de e bäst lyse här.

Å Rumpan e söt å bär runt på en stor vit råtta!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Social var ni i varje fall, då ni gick på surströmmingskalase.
Snygg layout du fixat.
Hoppas syinga gå bra, ser så ut på bilderna jag fick.
/Sýster

Anonym sa...

Hur gåre med mössan min ? ;)

Jag vet inte alls när jag kmr upp på gläntan nästa gång, just nu verkar jag bara jobba helgen på kortis typ. Men jag hoppas att dom ringer så jag får jobba lite i veckan för nu har jag varit ledig i över en vecka och det är för mkt !
Hur vet du att lägenheten mitt emot kmr att bli ledig? :)

Kram Lotte

Annica sa...

Till Lottie

Mössan kommer snart på bild. Den e färdig.
Jag har väl lite kontakter, nä de e bara rykten att den kommer att bli ledig, men hoppas att du får den, så vi kan ses lite.
kram