onsdag 10 september 2008

bloggar

Har sutte å läst en massa bloggar nyss. Intressant att läsa alla olika tankar. Å vad många har så mycke att skriva om. (heter de så)
Undra om jag åsså får så mycket att skriva om en vacker dag.
Tycker om att skriva, men har inte nåt vettigt att skriva om. Men kanske får tillslut.

Tankar just nu:
*vill bli frisk, (hostan å huvudvärk vill inte ge med sej)
*vill fortsätta jobba, hoppas de fiinns nåt mera på skogsgläntan efter att mitt +jobb slutar den 24oktober. har du nåt jobb åt mej, hör av dej
*vill börja bugga nu, men snart e de dags, den 18 om de e en torsdag den här månan
*undrar om jag får nån danspartner till ballroomdance i höst, för visst fortsätter vi?

Ja kanske jag kommer att ha nåt att skriva om, för snart e de ju dans, iallafall 2 gånger i veckan, jag hoppas på 3, men vet inte riktigt vad den tredje dansen blir för nåt.

Snart e de dags för mej å bli moster, å jag har tappat allt intresse för att sy sticka å liknande. Skulle vilja handla nått roligt men vet inte riktigt vad. Vad vill en nyfödd bebis ha?? Avid vad ville du ha???

Inga kommentarer: