söndag 28 september 2008

De va snö på portfjelle i morse. Nu är de riktig höst!!









Å storm va de idag å inatt å igår kväll. bilden e väl inte riktigt bra, men tagen på väg ner från Björkis.










Annars, vad har hänt i helgen? Jo i fredags åkte jag till Ådahls, stickade på mösserna. De börja regna då. I lördas så va de regnit så jag sov länge, å sen frös jag så jag gick å la mej igen. Sen kom Henke å fixade kanal 5 å Johan rengjorde dosan. Så nu borde vi kunna se på tv utan å bli helt tokig. Sen gick vi till Maj å såg på tv.
Sen har jag inte sove så bra för de har blåst å de har vare varmt i rummet. Allt blev bättre när jag kom på att jag skulle sänka värmen på elementen. Då sov jag så skönt så.
Idag har det blåst jävlar annamma. Åkte hem å tittade efter nerblåsta träd, faktist bara två stycken å på samma ställe.
Nu borde jag sy men orkar inte. Tar det sen.
Kramar på er

Inga kommentarer: