söndag 7 september 2008

jag kallnar

36.2 i feber eller vad de nu kallas när jag är kallare än vanligt.
Men jag mår uruselt. Svättas fryser har ont i huvudet ont i kroppen å känns som jag vill spy å svimma å mår uselt i magen.

Har bott i Hillsand en vecka, en vecka i Hillsand, med systeryster. Min älskade syster! Har fått rå om henne från söndas kväll till på torsdag. Jag vare lycklig jag!!!!
Pappa å pojkarna har jagat älg, så nu e frysen lite rikare på kött.
Å Rumpan å Challe har börjat blive kompisar, Rumpan använder snälla tassar mot han.

I fredags fyllde Arvid 1år. Han e en stor pojke nu. Vi va dit å fick tårta å kramar. Han e en go knul våran lille Arvid.

Åsså har vi nallebjörnen runt knuten i Hillsand, igen. Eller, han kanske har vare där hela tiden. Men i torsdags hadde dom sett två stycken nedanför såghuset. De e inte långt ifrån oss inte. Å pappa har vare ute å pinka varenda kväll i helgen fast jag sagt han inte fått.

Har nån äte grön blomkål?

Inga kommentarer: