lördag 30 augusti 2008

katt katt å katt

1.5kg svamp
1.8kg rumpa lite drygt

Svampen ska rensas, men de blir inte förrn imorn, å rumpan hon bara busar han.
Rumpan strumpan fick två kompisar ikväll. Simon å Camilla å Arvid har vare å hämta hem sin katt, som blev två.
En liten kille å tjej vid namnen, STUTZ och CATALINA (lina).

Jag bara hostar jag. Vet inte riktigt vad jag har råkat ut för. Trodde de va allergi, men...tja de kanske e de, jag har mera känning av de här i lägenheten än i Björkis. Får se hur jag mår till veckan, sover nog några nätter i Hillsand. De e ju älgjakt på G nu. Inte för att jag tror att jag ska följa med ut mer än bara lite i skogen. Men Kikki ska sova i Hilla å då vill jag träffa henne lite.
Får se hur det går med Challe å Rumpan o samma lilla hus.

1 kommentar:

Camilla sa...

Trevligt var det med kattbesök! Nu ligger Lina bredvid mig och Stutz ligger vid mina fötter, båda sover och drömmer... Kanske om Rumpan? ;)