söndag 10 augusti 2008

oj

Nu kan man komma till mej genom hemsidan till Björkis.
Jag får väl hälsa alla er välkommna.
Hoppas att detta e nåt att läsa för er åsså.

Vad har hänt sen sist?
Ja de e ju en vecka sen, mycke har jag tage kort på, å mycke som jag har tänkt skriva om, men jag har inte orkat, jag är en tröttis. Har tage med Sally nästan varje kväll å lagt mej å sove ett par timmar.
Vi va till Hilla i helgen, igår kväll va vi å fiska abborre till Sally. Jag fick fisk!!!! Slutade räkna när jag fått 10st. De blev 19 alltsomallt, tillsammans med pappa. Men tro inte att de va nå mycke för de, dom va så små så små!
Å va jobbit de va att rensa! De blev som klister på fingrarna så dom satt ihop, å de e inge roligt när man inte har varmvatten i kran.
Men huvudsaken e att hon åt, å de gjorde hon, åt en hel fisk utan å blinka. Kul för jag tycker att hon äter förlite!

Annars va de väl kul att komma tillbaka på jobbet, fick träffa alla vikarier innan dom slutade. Imorn kommer ordinarie tillbaka!

Jag sitter å stickar lite nu, till systers mage! Nej Kikki, du får inte reda på vad de e. Men de blir nog sött skulle jag tro. Hoppas du åssså tycker de.

Kram å Mjau

Inga kommentarer: