måndag 11 augusti 2008

Ångest

Jag e en tiktig mammig tjej. Jag är orolig till tusen över min lilla Sallyrumpa.
Första dan idag som hon har vare hemma medans vi vare på jobbet. Å jag har vare orolig hela dan, ville inte gå på jobbet imorse för jag tyckte så synd om henne.
När jag kom hem ropade jag på henne å hon kom med svansen högt från sitt gömställe. Inte har de gått nån nöd på henne inte.
Men på mej!

Så här smarta e vi: Glömde soppåsen i Hilla så idag fick vi fara upp och hämta den. Tur bensinen e billi ;-)

Va till Simon å Camilla, Arvid blev jätteglad när han såg katten så han ville inte äta kvällsvällingen. Nu hoppas jag på katt där så Sallyrumpan får en kompis.

Idag har vi ju jobbat. Idag va de bara ordinare på mitt jobb. De va roligt att jobba idag!

1 kommentar:

Camilla sa...

Klart att hon klarar sig!

Och nu är det bestämt att hon får en kompis att besöka också! :)