söndag 3 augusti 2008

semester=slut

Jaha, då va semestern slut.
Nu ska jag va hemifrån Sally för första gången en hel dag. Vad jag kommer att oroa mej fast pappa kommer att va hemma.
Men på ett vis ska de bli kul att jobba igen, å på ett inte.
Men men, man e visst vuxen, å e man vuxen får man inte ha 10 veckers lov.
Just nu sitter jag i soffan i Ström, Sally har krype fram från under soffan och ligger breve mej å sover. De har vare ett par jobbiga dygn, Challe kom upp till Björkis så nu har man vare tvungen å vare på sin vakt, säger Sally. Men de gick bättre än vad vi trodde. Hon å Challe kunde tillslut vara i samma rum å äta utan å bry sej. Men Challis va sur på mej, han fick inte ligga i min säng.
Men nu ska jag gosa med Sally lite, för snart är de dags att hänga tvätt igen, har väl 7 maskiner kvar å köra, 3 körda, suck! Badrummet är fullt, stackars mej å katten som måste sköta om oss där.
Kram

Inga kommentarer: