tisdag 26 augusti 2008

lek

Idag fick jag hem min eller Rumpans klätterpelare.
Jag har hunne blive sur många gånger innan den komme, å inte fick jag allt jag beställt fast killen jag pratade med å beställde av sa att allt fanns.
Men skit it.
Jag kan ha jackan å Rumpan tycker att råttan som följde med på pelarn e jätterolig.
Kan tyvärr inte lägga in nåt kort på Rumpen för allt jag får när jag tar kort på han är...gissa...exakt, Rumpan!!

Va till Simon å Camilla ikväll, efter att Rumpan fått sin spruta. De gick bra de åsså, min Rumpa e en dukti Rumpa.
Rumpan va å hjälpte till att lägga Arvid, elelr tja, va iallafall in å titta på grejerna i hans rum.
Rumpan trivs hos familjen Sandberg Hullkki. Somna i soffan efter att ha luktat överallt.

Nu när vi kom hem så kuta Rumpan upp på pelarn sin direkt. Jag e nöjd med köpet!!

Snart e de dags för å börja bugga. De känns som att de e dags nu, för jag har ingen kondis alls, å fortfarande träningsvärk efter våran tur till Bjurälva. hmmm, va de den 19 september tro, en torsdag iallafall. undra vad man ska göra tisdag då. Idé tack

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hitta en Yoga kurs kanske

Annica sa...

Jag på en Yoga kurs? Skulle skratta mej fördärvad och ramla omkull så smidig som jag e!