måndag 10 november 2008

utmaning

Jag har blivit utmanad av Camilla.
Klarar dock inte av att skicka till 7st, men skickar till dom jag kan, å hoppas att dom kna skicka till 7.


Reglerna var enkla:
-Länka till den som utmanat dig och sätt dessa regler på din blog
-Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
-Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till de.
-Låt de få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blog.

Mina 7 sanningar!

1. Älskar oboy pulver, torrt!
2. Kan inte sova utan Teddy i sängen. Nallen jag fick av farmor å farfar när jag va 3 eller 4år.
3. Jag älskar hösten!
4. Just nu stickar jag så jag glömmer bort att de behövs strykas tvätt, tvättas, städas, mm mm. (vilket jag brukar glömma ändå men inte så här mycke)
5. Dansar flera gånger i veckan. De e livet. Men inte får jag nån kondis för de!
6. Tycker Östersund e för stor stad, Strömsund e nästan för stort den åxå.
7. Har vela kunna spela gitarr, om jag får barn har jag vela kunna spela för det, barnvisor å så.

Utmaningen skickas vidare till:
Elin på http://www.novasplace.blogg.se/
Lotte på http://www.lottegqvist.blogg.se/
Challe på www.challe.tcblomgren.se/#home
grannen på http://www.leffesnutid.blogspot.com/

2 kommentarer:

Anonym sa...

lottebergqvist.blogg.se om jag får be ;P
Går det bra att vara arbetslös ? :D

Annica sa...

Flåt slant visst på tangenterna.
Visst går de bra att va arbetslös, hur går det för dej?
Jag stickar till Lucas å så. Så jag har alltid nåt att göra.
Kram